mesike005 2010.05.11. 03:55

az utolsó hét

Előző héten befejeztem az óráimat, és szünetet tartottam magamnak:) Ma lesz a vizsgám délután, majd meglátjuk, poron kívül más is ragadt-e rám.

A szünetes napjaim persze azt jelentették, hogy nem vagyok iskolában, de minden másutt igen. Krisztával elmentünk túrázni ki a városból. Kicsit meg is kapott a nap szerencsére:)

Csütörtökön megyünk a sulival XArxorinba 4 napra. Utána van a vasárnap, hétfő az összepakolásra, búcsúzásra, és 18-án indulok haza. A pekingi 12 órás várakozást felettébb várom. 19-én érek haza, és ezennel vége is a bejegyzéseimnek. :) A többit legfeljebb élőben. Remélem tetszett;) Én felettébb élveztem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása