Azt hiszem ittlétem tragikuma, hogy ezen a húsvéton sonka, tojás és torma nélkül maradok...Hogy lehet ez?! Sebaj, van helyette zsírban tocsogó xoosoor, meg booz:)

A kezelésemnek vége, szerencsésen meggyógyultam, nyugodjatok meg (ha esetleg aggódtatok volna). Pár napja írtunk egy dolgozatot a suliban, ma kaptuk ki. Fergeteges 68%-ot sikerült is elérnek...az egyik legroszabb, mit szépítsük, kaptam rá egy erős "D"-t. Viszont szintén előző héten volt egy prezentáció, amit a saját városunkról kellett tartani. Én Szegedről tartottam, és egészen jól sikerült. Utána tök sokat kérdeztek, és mindenre tudtam válaszol(gat)ni! A tanárnéni is megdícsért, hogy jó a nyelvtanom:) A mókás a dologban, hogy akkor volt egyedül igazi honvágyam, amikor ezt a francot csináltam.

Az utóbbi pár napban legfőképp gyógyultam és szakkdolgozatot írtam. Lassan, de biztosan. Ma beszéltem Battulga bagssal, akivel hanyagultuk egymást pár hete. Holnap találkozóm lesz Maggievel, talán Yusuf Beyyel is. Majd ahogy időm engedi. Aztán a héten megyek az egyik belső-mongol ismerősömmel, Namarral (jelentése: 'ősz') ismét a Zanabazar Múzeumba. Most ő akar fényképeket sajátkezűleg, én meg csak meg akarom nézni megint a kiállítást. Meg ez a srác 5. évfolyamos antropológusként tud nekem 1-2 dolgot mondani, amit én nem tudok.

A héten, vagy a következőn megyek bóklászni. Van nem messze egy buddhista kolostor, ahová Edittel el fogunk menni. Imádkozó barlangokkal, meg minden:) Bár a "tisztogatás" során ezt is lerombolták, 1-2 része megmaradt, meg nemrég elkezdték felújítani.

Azt hiszem röviden ennyi volna az újdonság/régiség. A facebook-on ne várjatok képeket, valamiért nem sikerül a feltöltés. Üdv!

A bejegyzés trackback címe:

https://mongoliabanvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr521877183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kfgycody 2010.03.29. 20:05:34

"tocsogó xoosoor, meg booz" ilyen fincsiket fogsz majd tudni nekem kreálllni itthon??? Örülök hogy jobban vagy. Majd locsoldmeg magad szódavízzel a nevembe is oké??

borsonyka 2010.03.30. 11:42:35

5. éves antropológus srác tud neked olyat mutatni, amit nem tudsz?... :D MOstmár nemsoká lesz honvágyad másfél hónap és jöhetsz haza :D. Már nagyon hiányzol ittend mindenkinek. A szódavizet meg támogatom én is. de csak óvatosan, nehogy most meg megfázz nekem :D

mesike005 2010.03.30. 15:17:05

Haha:) a szódavizet kihagyom, legalább egy évben nem kell rettegnem. Úgyis leszakadt ma a hó...Majd belehempergek:)
süti beállítások módosítása