mesike005 2010.04.02. 11:33

szóval így

Szép pénteki napot mindenkinek! Nézegetem az otthoni tájat, és összeszorul a szívem. Itt két napja megint leszakadt a hó! Igaz olvad is, de ezért tócs van és szél.

A mai nap nagyon jó volt. A suliban is jó volt az óra, aztán mentem a déltáni tova-képzésre. Azt sokkalta jobban élveztem, természetesen. Most a lassan "törzshellyé" felfejlődött francia  (:((((((((( ) kávézóban ülünk Xastuyaaval. Eszünk, meg pihengetünk, mert este megyünk moriin xuur (lófejes hegedű) koncertre. Már hallottam élőben is párszor, de egy koncert semmihez sem fogható. Talán lesz majd mongol rock-opera az előadáás végén, mint amikor multkor is a philharmonikusok koncert végén volt:)) Izgatottan várom:) Aztán este parti lesz, mert a kolisok már zenélni akarnak..hát tipikus, mit ne mondjak:)

Szép hétvégét, és jó sonka-főttojás evést kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://mongoliabanvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr171889082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kfgycody 2010.04.02. 18:36:46

én meg úgydeúgy szégyellem magam mert még mindig nem küldtem el neked azt a jó kis zenét amit ígértem, de sebaj talán majd holnap, vagy azután, vagy azután, vagy..........:o(
cuki képeslapokat küldtél
süti beállítások módosítása