mesike005 2010.02.05. 13:29

hétvége

Tyű, ennek a hétnek vége. Voltam ma is iskolában, talán kicsit többet értek, mint amúgy. Minden nap együtt járunk egy koreai fiúval egyetemre, aki csoporttársam is, és rajong a magyarokért (meg gyanítom, kicsit értem is..:)) ). Nagyon aranyosak a csoporttársaim, jól elvagyunk. A suliban már a negyedik könyvet sózzák rám, és ezek egyrészt drágák (az itteni viszonyokhoz képest), másrészt olyan kis egyszerűek, hogy ezeknél azért jbbat is tudnék venni.

Egyetem után elmentem a másik iskolába is, szóval szépen eltelt megint az egész nap. Az után egy lánnyal, akivel hallgatjuk ezt a másik előadássorozatot, beültünk kvézni. Ő egy thaiföldi leányzó, aki fél évet Kanadában, 4 évet Indiában élt, meg 1 évet Németországban...Most eljött Ulánbátorba dolgozni. Meghívott mindenféle kulturális programra, mert van itt olyan, hogy előre lejegyzett program (!!), ezért megyünk majd színházba, koncertre, meg kiállításokra. Szóval ez már önmagában rengeteg dolog. Mondta, hogy a "sportkörhöz" is csatlakozhatok. Hát nem utasítottam vissza nyíltan (azt nem nagyon illik), de halvány gyanú él bennem, miszerint nem fogok élni ez utóbbi meghívással.

Vasárnap egy mongol lányhoz megyek, akit egy magyar fiú által ismertem meg. Családlátogatás féle lesz, kíváncsi vagyok a társalgás nyelvét illetően...

Röviden talán most ennyit. Ezek után szerintem egyértelmű a szocializált háttér...Annyi, de annyi ember lett hipp-hopp körülöttem, hogy csuda. Nem aggódni, a vigyázok magamra még most is él. Üdvözlet!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mongoliabanvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr581731580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kfgycody 2010.02.05. 17:58:46

örülök, hogy minden ok. irj már légyszi 1 kicsit a kajárol is, ho9gy, pl mijen a jakleves vagy ettél-e már trollpörköltet stb. de képet ne tegyél fell mart ami van a fészbukkon az mifelénk már veszélyes hulladéknak számit.milliószor öllellek(és vasárnaptol lesz netem ugyhogybeszéljünk) Én

mesike005 2010.02.08. 11:49:23

@Farkasbarack: Köszönöm kedves ismeretlen, hogy felhívtad a figyelmem az elírásra. Javítottam:))

Farkasbarack 2010.02.09. 11:31:13

Jaaaaj, nem piszkálásból mondtam, és még ismeretlen se vagyok, elárulnám! :p Csak tényleg nem esett le. :D :)

Farkasbarack 2010.02.09. 11:32:17

Ha másból nem is, esetleg a katicákból rájöhetsz, h ki vagyok! :)

mesike005 2010.02.10. 12:25:32

@Farkasbarack: ok, érzem, ez jó játék lesz..

Farkasbarack 2010.02.10. 22:30:26

Na, ne csináld már, most lőjem le a poééént? :D Najó, de nem it... ez mégiscsak a nagy nyilvánosság. :)

mesike005 2010.02.11. 16:18:14

@Farkasbarack: hát nézd, a nevünk eleje totál összevág, írj egy mélt:) pumpi!
süti beállítások módosítása