mesike005 2010.01.30. 12:58

Hétvége

Egészen meglepő, mert már itt a hétvége. Még néhány ilyen, és megyek haza!!

Szóval komolyra fordítva a szót, az a furcsa, hogy a nagy pihenések, a sokáig alvások és egyéb lazítások mellett összefolyik a hétköznap és a hétvége. Ma nem csináltam semmi különösebbet. Úgy volt, hogy találkozom Edittel, de sajnos ő nem ért rá. Aztán én hajnalok hanalán (10-kor) felkeltem, elmentem telefonfeltöltő kártyáért, meg sétáltam egy kicsit. Aztán mostam, kézzel. Ugyanis nagyon megörültem annak a mosógépnek, de majd csak akkor veszem igénybe a "segítséget", ha már borzasztó állapotban lesznek a ruháim. Ugyanis a mosógépet (ami két nagy gépből áll, a mósó- és a centrifuga) egy néni kezeli. Neked a szennyesedet kell odavinni, a mosóport, és a néni kimos helyetted. Ez szép és jó, csak az a baj, hogy MINDENT egybemos..tudom, kényeskedő vagyok, de egye kutya, van időm. Inkább mosom kézzel a sajátomat.

Aztán amikor lassacskán fordult annyit kis Földünk, hogy Nálatok is felkeljen a nap, akkor feltöltöttem magam az internet csodálatos világába, és vártam a sütgalambot. Ez először édesanyám, és drága kis hugaim társaságában meg is jelent. Mint kipróbáltuk, működik a skype, szóval tök ingyen (!!) beszélgethettünk. Majd szép lassan mindenki becsatlakozott. Így többek között hírt kaptam exemről, Timiről, aki Róma hideg, de annál varázslatosabb világát fedezheti fel egy hónapon keresztül, a szegedi Eötvös kollégium kis életéről, apuról, úgyhogy eredményes napot zárhattam.

Most a tv-t nézem (ugyanis a szobánkban van tv!!), és éppen egy Dzsingiszről szóló műsor megy benne. Fülelem a mongit, és nézem a varázslatos tájat...arra gondolok, hogy áprilisban én is azokat a legelőket fogom keresztbe-kasul szelni...remélhetőleg.

Addig pedig készüljünk a cagaan sar-ra (Holdújév), mert lassan ideér, és őrült nagy zabálások lesznek itt a kis mongik között. Apropó, ma egy néni, pontosan a derekamig ért!! De ezt, nem úgy mondom, mint aki túloz, hogy persze a derekamig, hanem írd, és mondd, PONT addig:))tündér kis törpe volt...szinte beleolvadok itt a néptömegbe...:) Várjuk együtt megistenülésemet. pumpi,

mesike

A bejegyzés trackback címe:

https://mongoliabanvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr731714587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása