mesike005 2010.03.20. 02:28

Péntek, tavasz!

Kedves Mindenki!

Először is, szép hétvégét! Biztosan jobban megy a pihenés abban a szép időben, ami otthon van. Itt is kezd alakulni a dolog, bár pár napja leesett a hó. De az idő jó, nem panaszkodom. Tegnap megismerkedtem a két újonnan érkező német lánnyal. Ők is egyből tudák, ki vagyok, honnan jöttem. Nem hiába leveleztem előtte a professzorasszonyukkal. Nagyon kedvesek, mondtam, hogy majd segítek egy csomó dolgot, meg megmutatok mindenfélét. Hát, ilyen, ha az ember nem új már? Pedig nagyon friss húsnak érzem magam. Még mindig.

A suliban szintén jó volt. Kitartó szorgalmamnak köszönhetően én voltam az első, aki tisztességesen megcsinálta és elmondta a házi feladatot. Mindenki kapott egy mesét, és a tartalmát kellett halhául elmesélni. Enyém volt a három kismalac:))

A második órára nem tartottam szükségesnek jelenlétemet. Általában a könyvből olvassuk fel a szöveget. Illetve azt is a tanár. Helyette hazajöttem, és korábban indultam a délutáni órára, mert sok dolgom volt előtte. Majd a délutáni órám után (ahol mellesleg már 3 hete csak én vagyok) elmentem a Gandanba. Rájöttem, hogy előtte nemis ebben a kolostorban voltam, hanem egy hozzá közeliben. De végre ide is eljutottam. Gyönyörű szép volt! Körbefotóztam mindent, ahogy jó turistához illik. Betértem 1-2 boltba is a környéken, ahol mindenféle valláshoz szükséges kelléket lehet kapni (füstölő, xadag, dísztárgyak, füzérek stb. stb.). Nagyon kellemes a hangulata, mert mindent átjár a jó füstölő-kolostor szag. Utána mentem egy barátomhoz, aki akkupunktúrával kezel. Hősiesen állom a próbát! Eddig a sima szuritól is ájultam, de tegnap nagy önkontrollom volt. Szóval még 9 napig csak így tovább!

Délután Xactuyánál lógtam, zenéket cserélgettünk, megvacsoráztattak, elnevettük az időt. Összeismerkedtem az összes belső-mongollal, aki a koliban van. Este pedig koli-buli volt. Fergeteges arcok vannak itt. Hogy enyhítsém a Közép-Európában dúló politikai ellentéteket: boroztam és táncoltam egy szlovák fiúval. Persze "felemlegettük egymásnak" a csúnya dolgokat. Csak megszokásból.

Kettő körül nyugovóra tértem, és íme nyolc óra, és már fenvagyok. Lassan indulok a mongol órámra. Hátha ragad itt az emberre valami...a poros hón kívül. Szép hétvégét!

A bejegyzés trackback címe:

https://mongoliabanvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr421853756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borsonyka 2010.03.20. 08:51:02

Miért van szükséged akupunktúrára?

kfgycody 2010.03.22. 06:12:09

hát szivem ha csak erre vágysz én összevissza szurkálak téged ha hazajössz : o )
1ébként hazajöhetnélmár mert... mert CSAK.
cupp-cupp
süti beállítások módosítása