Ha ez így folytatódik, nagyon ki fogok borulni. Ha lehet, akkor itt gyorsabban repül az idő, mint otthon. Szóval rengeteg helyen voltam a héten, már Ulaanbaatar nagy részét bejártam. Szinte alig kell térkép (tapsot kérek, ez teljesítmény tőlem). Mondjuk hozzátartozik, hogy a rendes emberekkel ellentétben, nekem minden egyes nap lefagynak a lábujjaim, illetve az orrom. A fül-dolgot kiküszöböltem, vettem egy plusz fülvédőt a sapka alá. Voltam a Nemzeti Múzeumban, 3 galériában, rengeteg piacon, német boltban, bankokban stb. stb….Mindemellett iskolákba is járok, tehát sok időm nincs. A hétvégén itt van cagaan car, amiről már rengeteget írtam. Mivel ez a legnagyobb ünnep a mongiknál, ezért már mindenki be van sózva. Úgy néz ki, hogy sajnos nem leszek meghívva mongolokhoz az ünnepre…talán sosem tudom meg, milyen a tradícionális Holdújév. No, nem azért, eddig is éltem valahogy nélküle, de csak jó lenne. Vasárnapra azért csináltam magamnak programot. Megyek túrázni, amire rajtam kívül csak egy ismerősöm volt hajlandó. Ő egy thai lány, akivel a délutáni iskolába járunk együtt. Ketten megyünk majd, utána meg estebédre főzünk „közösen” valami thai ételt. Röviden most ennyit az élménybeszámolóról. Majd igyekszem informálni a társaságot. Üdvözletem!

A bejegyzés trackback címe:

https://mongoliabanvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr371749876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kfgycody 2010.02.11. 20:47:54

Te térkép nélkül???? Na ezt halja meg a Tami! Te kis hazudós. Szeretlek

borsonyka 2010.02.12. 11:25:36

gratula a térképnélküli tájékozódáshoz. Aztán főzzél pörköltet a thai lánynak :D

norb.gal 2010.02.12. 12:02:23

"Mongólia? Kétszer jártam már ott. Mit csinál ott Emese, embertelen hely." (Makra L.)
Beszéltem a tanár úrral, azt mondta, hogy mivel a kurzust csak tavaszi félévekben hirdetik meg, így ezt vegyük fel most tavaszira, aztán májusban, amikor visszajössz (emlékezett rá, meddig leszel kinn), beíratod a jegyet... csodás. :D
Ha addig nem írsz, akkor boldog Holdújévet!
süti beállítások módosítása