mesike005 2010.02.08. 11:59

címtelen

Tartozom egy rövid beszálmolóval a hétvégéről. Szóval a csintalan leányzó, aki meghívott hétvégi ebédre, nem jött el a randevúra, így elmaradt a mongol családlátogatás. Viszont kultúrálódom folyamatosan. A másik suliban megismertem egy lányt, akinek kalandos élete volt (Kanadától Kínán keresztül Indiáig, mindenhol élt pár évet). Nost, vele tervezünk mindenféle programot (múzeumok, kiállítások stb.), főleg, mivel cagaan car következik, és sajnos mindenki hazamegy. Alig maradnak még a koliban is emberek, mert a külföldiek közül is rengeteget meghívtak családok magukhoz. Rossz érzés...még sosem ünnepeltem egyedül a Holdújévet!!!! Remélem most sem fogom.

A héten még megyünk végig, lesz heti 2 plusz órám is szerdán és pénteken. Beiktatok néhány múzeumot, és már itt is a cagaan car. Jövő hét hétfő, kedd szünet. Ez így tetszetős. Ha minden igaz, az ünnepek után kapok igazi, házi kumiszt...remélem, mert nagyon kíváncsi vagyok már rá. A sós tea nagyon finom (kezdek már most asszimilálódni).

Két új információ: az egyik, hogy ma megcsináltattam a diákigazolványomat, úgyhogy lehet szabadon garázdálkodni, a másik pedig, hogy utánajártam az itteni lehetséges török óráimnak, és valószínűleg járhatok majd a kis mongikkal török nyelvet tanulni heti 1-2 órában! szóval ügyes vagyok nagyon. Már csak mongolul kell megtanulnom, de ez is egyre jobban megy. Üdvözletem mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://mongoliabanvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr311738869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása